بازديد استاندار يزد از شهر ندوشن



یزدفردا :استاندار يزد به همراه جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي با سفر به شهر ندوشن، ضمن ديدار با مردم، از چندين پروژه عمراني اين شهر بازديد كرد.

محمدرضا فلاح زاده در اين سفر با بازديد از روستاهاي محروم نيوك و علويه با حضور در منزل خانواده شهيد قوه، با آنها ديدار و از نزديك در جريان مشكلات آنها قرار گرفت.

استاندار يزد در هنگام ورود به شهر ندوشن با حضور در گلزار شهداي اين شهر، به مقام والاي همه شهيدان انقلاب اسلامي اداي احترام كرد.




فلاح زاده با حضور در بافت قديم شهر ندوشن از نزديك در جريان نيازها و معضلات اين منطقه از شهر قرار گرفت. وي در ادامه اين بازديدها از پارك بزرگ شهر، كارخانه هاي پنير و نشاسته و ساير پروژه هاي عمراني اين شهر ديدن كرد.

در ادامه، شوراي اداري اين شهر به رياست استاندار يزد و با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي در محل كتابخانه شهر ندوشن تشكيل جلسه داد و به منظور رفع مشكلات اين شهر و روستاهاي تابعه، تمهيدات لازم انديشيده شد.

استاندار يزد در پايان ديدارش از شهر ندوشن، در معيت هيات همراه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با اهالي اين شهر ديدار و گفتگو كرد. فلاح زاده در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره همه شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران شهر ندوشن، از مردم اين شهر به عنوان مردمي فرهيخته ياد و به بخشي از مصوبات شوراي اداري اين شهر اشاره كرد،از جمله اختصاص 600 ميليون ريال به منظور احياي بافت قديم شهر، 500 ميليون ريال براي امور زيربنايي مجتمع هاي دامداري، 310 ميليون ريال جهت جبران خسارت ناشي از خشكسالي و تهيه خوراك دام، يك ميليارد و چهارصد و پنجاه ميليون ريال براي تكميل پروژه هاي عمراني شهري روستايي، 600 ميليون ريال به منظور احيا و بازسازي شبكه آب دهنو، 150 ميليون ريال به منظور بازسازي مساجد و اماكن مذهبي روستايي و 500 ميليون ريال به منظور پوشش انهار .

فلاح زاده تكميل پروژه راه ندوشن _ برزنه، رفع مشكل آب شرب و اختصاص مبلغي به منظور بازسازي بهياري ها را از ديگر مصوبات جلسه شوراي اداري شهر ندوشن عنوان كرد.

شايان ذكر است، شهر ندوشن با بيش از 210 هكتار مساحت، از قطب هاي دامپروري و مناطق محروم استان يزد به حساب مي آيد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا